fbpx

Sekretäri baaskursus

95.00 

Käesolev sekretäri baaskursus on koostatud vastavalt sekretäri kutsestandardile 14-10052017-6.1/7k, mis kehtib kuni 09.05.2022.

Kursuse maht: 54 ak. tundi

Iseseisvate tööde arv: 1

Kui ostate kursuse ise, lisage toode ostukorvi ja sooritage ost.

Kui teie koolituse eest maksab Töötukassa, siis registreerumise link Töötukassa iseteeninduses on: https://www.tootukassa.ee/koolitused/koolitus/180069

NB! Vaata põhjalikumat kirjeldust allpool!

Email
Kategooria: Sildid: ,

Kirjeldus

Käesolev sekretäri baaskursus on koostatud vastavalt sekretäri kutsestandardile 14-07062012-05/5k , mis kehtib kuni 09.05.2022.

Õppekava rühm
Sekretäri- ja kontoritöö

Õppekeel
Eesti

Õppe kogumaht
54 akadeemilist tundi

Õppekeskkonna kirjeldus
Internetipõhine õppekeskkond, mis asub veebilehel õppekeskkond
Kui õppijale on ligipääs kursusele võimaldatud, siis õppijal on õppekeskonnale ligipääs ööpäevaringselt kuni koolituse lõpetamiseni.

Täismahus õppekava asub siin: õppekava

Üldkirjeldus

Sekretär tegeleb organisatsioonis teabevahetuse, dokumenditöö ja sise- ning välisklientide teenindamisega.
Sekretäri tööülesanded sõltuvad konkreetse organisatsiooni eripärast ja eeldavad kliendisõbralikkust suhtlemisel, kiiret ja paindlikku tegutsemist ning teabe konfidentsiaalsuse tagamist, samuti toimetulekut erinevate inimeste ja olukordadega.
Sekretäri teadmised, oskused ja hoiakud mõjutavad organisatsiooni mainet.

Kursuse sisu

1. teema: Dokumenteerimine

1.1 Dokumentide loomine
1.2 Dokumendi edastamine, dokumendiga seotud tööülesannete andmine ja täitmine
1.3 Dokumendist koopiate, väljavõtete tegemine, ametlik kinnitamine
1.4 Eriliigiliste dokumentide hõlmamine
1.5 Info haldamine, süstematiseerimine ja säilitamine

2. teema: Dokumendihalduse korraldamine

2.1 Asjaajamiskorra loomine
2.2 Dokumentide loetelu koostamine/muutmine
2.3 Dokumentide elukäigu halduse määramine
2.4 Dokumentide hõlmamine ja registreerimine
2.5 Dokumentidele juurdepääsu piirangute määramine
2.6 Dokumentide tähtajalise täitmise kontroll

3. teema: Arhiivitöö korraldamine

3.1 Arhiivi korrastamiseks ettevalmistamine
3.2 Dokumentide kirjeldamine
3.3 Dokumentide säilitamine
3.4 Dokumentide kasutamine
3.4 Säilitustähtaja jälgimine ja hävitamise korraldamine
3.5 Arhiiviasutusse dokumentide üleandmise korraldamine

4. Organisatsiooni töö- ja suhtekorraldus

4.1. Organisatsioonikultuuri järgimine
4.2. Teavikute haldamine
4.3. Organisatsiooni suhtekorraldus
4.4. Projektide korraldamises osalemine
4.5. Ametikohtumiste korraldamine
4.6. Lähetuste korraldamine
4.7. Personalitöö tehniline korraldamine
4.8. Raamatupidamise assisteerimine
4.9. Hea töökeskkonna tagamine

5. Näidisdokumendid

 

 Õpi millal tahad ja kus tahad

Kursus asub 100% e-õppe keskkonnas. Liitudes kursusega saad omale kasutajanime ja parooli, millega saad õppekeskkonda sisse logida. Materjalidele pääsed ligi igal pool kus on olemas internetiühendus.

Kursuse paroolid ei aegu, seega võid õppida millal tahad ja alati võid üle korrata, kui miskit arusaamatuks jääb.

Tunnistus

Kõik kursuse läbinud saavad tunnistuse.

Koolitaja:

Aivar Pehme
kvalifikatsioon: majandusalane kõrgharidus, TTÜ
erialane kogemus: väikeettevõtete ja suurettevõtte (300+ töötajat) juhtimine

 

Sulle võib meeldida ka…