fbpx

Klienditeenindus

79.00 

See kursus on mõeldud neile, kes soovivad klienditeeninduse valdkonnas tööle asuda või sellest teemast lihtsalt rohkem teada saada.

E-kursus sobib neile, kes soovivad õppida siis, kui neil selleks aega on. Materjalidele pääseb ligi igal pool, kus on olemas internetiühendus.

Kursuse maht: 40 ak. tundi

Iseseisvate tööde arv: 1

NB! Vaata kursuse täpsemat kirjeldust allpool

Email
Kategooria:

Kirjeldus

See kursus on mõeldud neile, kes soovivad klienditeeninduse valdkonnas tööle asuda või sellest teemast lihtsalt rohkem teada saada.

E-kursus sobib neile, kes soovivad õppida siis, kui neil selleks aega on. Materjalidele pääseb ligi igal pool, kus on olemas internetiühendus.

Kursuse sisu

  • Teeninduse olemus ja teeninduskultuur
  • Klienditeenindaja roll
  • Erinevad klienditeenindaja tüübid
  • Kliendid ja erinevad kliendirühmad
  • Eri tüüpi klientide teenindamine
  • Teeninduskvaliteet
  • Teenindusprotsessi ohud ja vead
  • Teenindaja kutse-eetika
  • Tööpinge ja stressi vähendamine
  • Ohtlikud olukorrad ja nende lahendamine

E-kursuse lisaboonused:

  • Materjalidele jääb piiramatu ligipääs (aastateks)
  • Osalejatel on võimalus kursuse foorumis omavahel suhelda, küsimustele vastuseid saada ja mõtteid vahetada

Kursuse lõpetamiseks peab sooritama testi (teadmiste kontroll läbitud kursuse kohta).  Tunnistuse kursuse läbimise kohta saadame e-postiga.