Hea juhiabi omaduste TOP 10

Juhtusin hiljuti lugema üht kokkuvõtet ameeriklaste uuringust, mille tulemusena saadi 10 peamist omadust, millised peavad juhiabil olema. Toon need siinkohal ka ära:

1. Hea organiseerija ja detailidele orienteeritud.

2. Seab ülemuse ja firma huvid alati esiplaanile, sest kliendid tõenäoliselt kontakteeruvad juhiabiga enne kui tema ülemusega.

3. Vastab telefonile ja tervitab kliente naeratusega nii näos kui ka hääles.

4. Täiendab oma teadmisi ja omab võimet uusi teadmisi ja tegevusi kerge vaevaga omandada.

5. Teab, millal on vaja oma suud pidada ja millal mitte. Ei näri pisiasjade kallal.

6. On hea kuulaja ja pigem pakub lahendusi kui et jääb probleemi olemasolu korrutama.

7. Näitab professionaalset kohalolekut ja hoiakut igas olukorras. Ei võta oma isiklikke probleeme tööle kaasa.

8. Täidab oma ülesanded kiiresti ja efektiivselt.

9. Omab suurepäraseid teadmisi grammatikast ja oskab tõlgendada oma ülemuse hieroglüüfe!

10. Mõistab millise pinge all töötab tema ülemus ja ei tüüta teda iga pisiprobleemiga.

Tundub, et ega Ameerika polegi väga teistmoodi maailm, sest needsamad omadused tulevad kindlasti kasuks ka meie juhiabidele.